Szépen, sorban hozza vissza a Honda az egykor szép, már egyenesen mitikussá ért neveket. Van újra NT, újra lesz Transalp és most már Dominator is? A japán gyártó ugyanis újra levédette az NX 500 nevet Európában. A nagy előd, a 650-es egyhengeres 1988-ban jelent meg, majd 2000-ben utód nélkül maradt (az SLR-eket és FMX-eket nem számítva), míg kisebb, 500-as testvére 1988 és 1990 között élt.
A német Motorrad magazin információ szerint ez a motor is illeszkedni fog a Honda platformokban gondolkodó stratégiájába. Bár a perifériákról nem szól a fáma, a blokk – természetesen ez logikus is – a jól bevált kéthengeres, 471 köbcentis, folyadékhűtéses egység lesz. Az, ami a CB500X-ben is dolgozik. Csupán egy szépséghiba, egy ropogós homokszem alkalmatlankodik a fogaskerekek között: a Dominator név immár a Nortonhoz tartozik.
És ha már CB500X! Hiszen a Hondának éppenséggel akad fél literes túraendurója. Milyen szerepet kaphat egy NX 500 a palettán? A legszebb elképzelések szerint a platform leginkább off-road kompatibilis változatára számíthatunk, 21-es első kerékkel, hosszú rugóutakkal és elismerésre méltó hasmagassággal, terepralis megjelenéssel.
Cimkék:
A modulrendszerű Arrow platformra épülő első modell lesz a Del Mar, amelyet a Harley-Davidson almárkája, a LiveWire mutat be.
Elolvasom »John McGuinness olyan szerződést írt alá a Honda Racing UK-vel, ami lehetővé teszi, hogy 50 évesen induljon a North West 200-on.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »