Ezúttal nem a Benelli mögé rejtőzve veszi célba az európai presztízspiacot a Qianjiang. A kínai óriásvállalat saját jogán hozza el nekünk a belépőszintűnek szánt SRK 400-at. A héten bemutatott naked motor stílusában, felépítésében talán a Z400-hoz áll a legközelebb. Legnagyobb fegyverténye pedig nem meglepő módon a várható vételára lesz.
A 13,5 literes tank alatt egy megszokott felépítésű motor található. A 400 köbcentiméteres hengerűrtartalmú sorkettes DOHC legnagyobb teljesítménye 41.5 lóerő, míg nyomatékát tekintve 37 newtonméterrel kell beérni. Ennek a kategóriát tekintve nagy tömeget, 186 kilogrammot kell cipelnie.
Tehát az SRK 400 legfontosabb fegyverténye várhatóan az ára lesz. Hazai pontos információink egyelőre még nincsenek, de azt már tudjuk, hogy más, közeli piacokon 5.800 eurós áron, azaz hozzávetőlegesen, napi árfolyamot nézve 2,2 millió forint körüli áron fog menni, ami közel 1000 euróval alacsonyabb, mint mondjuk egy KTM 390 Duke.
Cimkék:
2023-tól a Ducati a MotoE versenysorozat hivatalos beszállítója. Az oda szánt gépek működőképes prototípusát mutatták meg.
Elolvasom »Azok a szerencsések, akik egy R1M-et tudhatnak a garázsukban, lehetőségük van a Paul Ricard versenypályán csiszolni a tudásuk.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »