Ezúttal nem a Benelli mögé rejtőzve veszi célba az európai presztízspiacot a Qianjiang. A kínai óriásvállalat saját jogán hozza el nekünk a belépőszintűnek szánt SRK 400-at. A héten bemutatott naked motor stílusában, felépítésében talán a Z400-hoz áll a legközelebb. Legnagyobb fegyverténye pedig nem meglepő módon a várható vételára lesz.
A 13,5 literes tank alatt egy megszokott felépítésű motor található. A 400 köbcentiméteres hengerűrtartalmú sorkettes DOHC legnagyobb teljesítménye 41.5 lóerő, míg nyomatékát tekintve 37 newtonméterrel kell beérni. Ennek a kategóriát tekintve nagy tömeget, 186 kilogrammot kell cipelnie.
Tehát az SRK 400 legfontosabb fegyverténye várhatóan az ára lesz. Hazai pontos információink egyelőre még nincsenek, de azt már tudjuk, hogy más, közeli piacokon 5.800 eurós áron, azaz hozzávetőlegesen, napi árfolyamot nézve 2,2 millió forint körüli áron fog menni, ami közel 1000 euróval alacsonyabb, mint mondjuk egy KTM 390 Duke.
Cimkék:
2023-tól a Ducati a MotoE versenysorozat hivatalos beszállítója. Az oda szánt gépek működőképes prototípusát mutatták meg.
Elolvasom »Azok a szerencsések, akik egy R1M-et tudhatnak a garázsukban, lehetőségük van a Paul Ricard versenypályán csiszolni a tudásuk.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »