Egy előkerült kémfotó tanúsága szerint a Royal Enfield éppen azon dolgozik, hogy előrukkoljon a harmadik Himalayan változattal. Az indiai gyártó az alapkivitelen túl nemrégiben mutatta meg a látványosabb variánst. A scrambler stílushoz igazodó Scram 411-et. Ezúttal pedig az adventure képességek kiemelésére kerül sor.
Az alapok maradnak. Az osztott bölcsőváz, az erőtől duzzadónak annyira azért nem nevezhető 18 kW-os egyhengeres, az elől 21-es, hátul 17-es felnik változatlanok maradnak. Akárcsak a maga egyszerűségében mégiscsak eltalált, dual-sport hagyományokat idéző sziluett.
De a kerekekre úgy tűnik, bütykös gumit húznak. A 200-as és 180-as rugóutak várhatóan 220-ra és 200-ra növekednek, valamint a 22 centis hasmagassághoz jön még egy kevés. Komoly ziccer, de úgy tűnik, tisztességes haspáncélt továbbra is a tulajdonosnak kell kerítenie a motorra. Óh, és a név persze. Két népszerű befutó van. A Royal Enfield Himalayan ADV vagy Rally.
Cimkék:
Összeállt a Suzuki, a Honda, a Yamaha, a Kawasaki és az Eneos, hogy a Gachaco cserélhető akksikat kínálják.
Elolvasom »A bennünk élő amerikai toposzokat meghazudtoló videó Coloradoban készült és azért osztjuk meg, mert szép.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »