Nem égetésből, de az a helyzet, hogy a KTM minket is jól felrakott a hintára. A hónap elején nagy bejelentést tettek, meghirdették a csupasz februárt, ami már önmagában is olyan erős előképzeteket hordozott magában, ami után az ember valami agyledobós újdonságra számított. Persze valójában senki nem mondta, hogy az új 890 Duke R és a GP feje tetejére fogja állítani a kínálatot, de két új színnél azért többre számítottunk.
Pedig a február elején bemutatott 890 Duke R után, amiről kiderült, hogy a hangzatos csupasz február során csak az 1290-től megörökölt Atlantic Blue színsémát kapja meg, igazából nem lett volna szabad meglepődnünk.
Szóval február 22-én megérkezett a várva várt GP kivitel. Ami műszaki értelemben egy cseppet sem különbözik az alap 890 Duke-tól, azaz még csak nem is egy R modellről beszélünk. Dizájnban már akad eltérés. Az utasülés takaróelemet kapott, maga a motor pedig látványos, a MotoGP Tech3 csapatától kölcsönzött narancssárga színsémával gazdagodott, beleértve a felniket is. És ennyi.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »