Nem égetésből, de az a helyzet, hogy a KTM minket is jól felrakott a hintára. A hónap elején nagy bejelentést tettek, meghirdették a csupasz februárt, ami már önmagában is olyan erős előképzeteket hordozott magában, ami után az ember valami agyledobós újdonságra számított. Persze valójában senki nem mondta, hogy az új 890 Duke R és a GP feje tetejére fogja állítani a kínálatot, de két új színnél azért többre számítottunk.
Pedig a február elején bemutatott 890 Duke R után, amiről kiderült, hogy a hangzatos csupasz február során csak az 1290-től megörökölt Atlantic Blue színsémát kapja meg, igazából nem lett volna szabad meglepődnünk.
Szóval február 22-én megérkezett a várva várt GP kivitel. Ami műszaki értelemben egy cseppet sem különbözik az alap 890 Duke-tól, azaz még csak nem is egy R modellről beszélünk. Dizájnban már akad eltérés. Az utasülés takaróelemet kapott, maga a motor pedig látványos, a MotoGP Tech3 csapatától kölcsönzött narancssárga színsémával gazdagodott, beleértve a felniket is. És ennyi.

Cimkék:
A Challenger és a Roadmaster közé lőtte be az Indian a vadonat új Puruit modelljét, a klasszikus amerikai túrázót.
Elolvasom »A KTM 390 Adventure terepképességei egyébként sem rosszak, de az osztrákok úgy néz ki emelnek a téten és jön az R változat.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »