A World Raid lesz a harmadék Ténéré változat a Yamaha kínálatában. Az extrákkal teleszórt, enyhén az off-road irányba tolt Rally kivitelhez képest a 2022-es modell számottevőbb változásokon esik át. Igaz, színében a hagyományos kékre és feketére korlátozódik a választási lehetőség.
Akad azonban más látványos változás. Ha már színsémájában nem tér el az alapváltozattól, a duci, 23 literes osztott tankról, dupla töltőnyílással messziről felismerhető lesz a World Raid kivitel. Ezzel a nagyra fújt tartállyal a gyári előzetes ígéretek szerint 500 kilométerre kúszik fel a Ténéré hatótávja, miközben a tömegközéppontja a kialakításának köszönhetően alig különbözik az alapkivitelétől. Azaz aszfalton és terepen sem veszít kezességéből.
De akad persze más figyelemre méltó újítás is, amit a motor alatt kell keresni. A WR kivitel alá pakolt 43-as KYB villák 230 mm rugóútja mintegy 20 milliméterrel hosszabb az alapkiviteléhez képest. Hátra pedig 220-as rugó került. És persze ezek mind minden paraméterükben személyre szabhatóak.
A Ténéré 700 World Raid továbbá a hosszútávú kalandozásokhoz jól jövő magasított plexit, új, osztott, kétszemélyes ülést, Öhlins kormánygátlót és bizalomgerjesztő alumínium haspáncélt kapott. Az ABS három állású, amely a szokványosnak tekinthető bekapcsolt és kikapcsolt állapot mellett egy harmadik, csak első keréken aktív funkciót is rejt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »