Kisebb fejlesztésekkel igyekszik a Honda megszólítani a lehetséges vásárlórétegét. Bár ránézésre, megjelenésében nem kapott jelentős ráncfelvarrást a CB300R, erre az alapvetően jól kitalált formanyelv miatt nem is volt szükség. Mindössze annyi történt, hogy megjelent néhány új szín és egy full fekete változat – akárcsak a CB1000R-ből. Ami igazán jót tett a látványnak, az a hűtőtakaró oldalsó műanyag elem újrafényezése, amivel a továbbiakban remélhetőleg már nem akarnak szálcsiszolt alumínium hatást imitálni.
De azért tud a 2022-es CB300R frissítés többet is, mint színekben frissülni. A Honda mérnökei a korábbinál komolyabb Showa BFP villákat raktak előre, amik nem csak a kategória viszonylatában számít csalogató tényezőnek. Kár, hogy nem a motor valódi gyengébb pontját, a hazai utakon egy picit kevésnek bizonyuló, 107 milliméteres rugóúttal rendelkező, de egyébként állítható hátsó tagot finomították.
További fejlesztés, hogy az üléseket új külső réteggel látják el, amitől valamennyi kényelmesedést várhatunk. Valamint a csúszókuplung megjelenése, amitől vajasabb kapcsolásérzetet és persze nagy visszaváltásnál elpattogásra (még) kevésbé hajlamos kereket várhatunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »