Közel négy év próbaüzem és tesztidőszak után az ausztrál posta elkötelezte magát az elektromos meghajtású trike-ok mellett. A postások eddig jól bevált, hagyományos belsőégésű, jellegzetesen piros színben pompázó CT110 Hondákra málházták a leveleket, de azokat az utolsó darabig leselejtezik, legkésőbb 2025 év végéig bezárólag. Helyüket Kyburz DXP AU háromkerekűek veszik át.
A svájci gyártmányú Kyburz két nagyon határozott előnnyel bír a jelenleg használt Hondákhoz képest. Egyfelől háromszor annyi levelet és csomagot lehet vele szállítani, mint a motorokkal. Másfelől a közlekedés sokkal feltűnőbb résztvevői lesznek, amitől azt várják, hogy kevesebb postai dolgozót fog baleset érni munkavégzés közben.
A Kyburz legnagyobb sebessége amit el tud érni 45 kilométer/óra, szóval nem egy szélvész. Munkavégzés közben azonban 100 kilométer a hatótávolsága, ami a felhasználást tekintve nem egy rossz érték, majd 7-10 óra töltés következik. Mindemellett a tesztben résztvevő helyi postások közül nem mindenki volt elégedett, néhányak szerint az új szolgálati jármű egyenetlen utakon borulékony.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »