Nem csak a motorgyártó vállalatok villognak az újdonságaikkal EICMA-n. A bukósisakok, a védőfelszerelések vagy kiegészítők gyártói ugyanúgy felvonulnak Milánóban – ahonnan egyébként az idei évben olyan gyártók maradtak távol, mint a BMW és a KTM. A Givi viszon elvitte az újdonságait. Bukócsöveket, oldaldobozokat, top boxokat, sisakokat, mindent. Köztük ezeket a tartókat, amelyeknek a segítségével vizet és benzint hurcolhat magával az egyszeri kalandmotoros.
Teheti ezt anélkül, hogy az értékes pakolóhelyből venne el. Nem találta fel a spanyolviaszt a Givi, de hát a stílus maga az ember, ugye? Bár a bilincses tárolók a motor más részeire is felerősíthetőek (például a bukócsőre), csak az aludoboz hátulján mutat igazán.
Persze megvan ennek az előnye. A többségünk ugyan elvan egy gumipókozott vízhatlan tengerészzsákkal, de két személy vagy több hetes túra esetén már kardinális kérdés lehet a tárolókapacitás. Amit hatékonyan lehet csökkenteni mindenféle vizes palackokkal. Végtelen utakra, ahol nem sorakoznak néhány kilométerenként a kutak, jól jöhet egy 2,5 literes, a jó öreg dupla D gyűrűvel rögzített benzines kanna is. Vagy kettő. A Givi újdonságai várhatóan 2022 tavaszától válnak elérhetővé.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »