Jövő héten kedden, azaz november 23-án nyitja meg kapuit a milánói EICMA. Bár ez a trend megdőlni látszik, de az olyan nagy durranásokat, mint a teljesen új modelleket és technológiákat, ilyenkor hagyományosan már addigra tartogatják az ipari szereplők. A Honda is csak egy mérsékelten izgalmas újdonságot lőtt el, de azért nem ugrunk félre a lehetőség elől, hogy szép motorokat nézegessünk. A Gold Wing és Rebel modelleket vértezték fel új színekkel.
A tavalyi szürke alapmodellt ugyan igyekeztek némi narancssárga színnel és fekete “versenycsíkkal” feldobni, de az idei DCT-s Gold Wing sötét farmernadrág kékje mégiscsak izgalmasabbra sikerült. A Tourt, azaz az anyufoteles változatot tavaly egyszerű feketében és pirosban lehetett hazavinni. A manuál váltós kivitel tökös, teljesen fekete ruhát kapott, míg a szolidabb ízlésű vásárlók a kék és fehér színekből választhatnak a dupla kuplungos váltó mellé.
Érdekes kis adat, hogy egy felmérés szerint minden harmadik európai CMX 500 boldog tulajdonosa a női nemhez tartozik. De hiába ez a kiemelkedő adat, a Honda mégis egy férfias új színt álmodott a kisebbik Rebel mellé. A Pearl Organic Green a sokszor mosott katonai gyakorlókat idéző szín elég militáns hatást kelt. Az 1100 köbcentis nagytestvérhez nem kevertek új színt a Hondánál. A Pearl Stallion Brown fantázianévre hallgató gyöngyház barna korábban a Gold Wing (2018) modelleken bizonyított.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »