Szinte már hagyománynak tekinthető, hogy a Kawasaki egy megfelelően megbízott munkatársa a japán gyártókkal rendkívül közeli kapcsolatot ápoló Young Machine magazinnál dolgozó, értő fülecskébe suttogja bele, hogy érkezik egy új retró modell. Már az évek óta jelenlévő 900-as nagytestvért is ilyesfajta módon kezdték el felvezetni. Nem változott ez mostanra sem. A japán magazin oldalai szerint ugyanis érkezik a Z400 RS.
Az alapkoncepciót nem nehéz megfejteni. A 900-as retró Kawasaki még nem csak dizájn tekintetében, hanem műszaki értelemben is valamelyest pluszos változata volt a sugomi Z900-nak, ami persze az árcédulán is visszaköszön. Ugyanakkor a nemrégiben megjelent Z650 RS már tényleg csak a szemnek kedvez a testvérmodellhez képest, a tartalom lényegében nem tér el.
Nyugodtan várható, hogy a Z400 RS is hasonló szemlélet mentén készül. A 45 lóerős Z400-ról az a benyomásunk született, hogy a magabiztos motorozást remekül megalapozó kezdőmotor lehet belőle. Erre a szerepre predesztinálja az ereje, a féke, a futóműve, a könnyedsége, a kezelhetősége. A Z400 RS várhatóan semmilyen lényeges paraméterét tekintve nem fog ettől eltérni. A szegmenst tekintve fontos szempont, hogy várhatóan az árazása sem.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »