Nagyon közel lehet a megújuló Triumph Tiger 1200 bemutatója, hiszen új fotókkal igyekeznek éppen felcsigázni az érdeklődést. Mutatnak és nem is. A nem szokványos megoldás, hogy a motort álcafestésben kapták lencsevégre. Ez egyfelől örvendetes, hiszen nem félbevágott krumplival fényképezett kamu kémfotókat kell nézegetnünk, hanem itt van rendesen. Na meg kevésbé is az, hiszen a pontos részleteket azért még mindig elég jól fedik, ráadásul új információk nem érkeztek hozzá.
Azt viszont már tudjuk, hogy az új Tiger 1200 köbcentiben kicsit lefelé megy, hiszen a mostani 1215-ös blokkot a Speed Triple RS-től örökölt 1160-as háromhengeres váltja. A hengerűrtartalom csökkenés azonban várhatóan erőnövekedéssel, viszont tömegcsökkenéssel fog kecsegtetni.
A képek alapján az új Tiger összességében nem a géesi úton indult el. Elődjénél slankabb, könnyedebb hatású, bár ebben jelentősen közre játszhat a friss 900-nál látott fejidom dizájnhoz való közeledés. További információkra a nagyon közeljövőben számítunk.

Cimkék:
Hogy mégis mihez kell magnézium egy motorkerékpáron? Például a vázaknak egészen fontos alkotóeleme.
Elolvasom »A víz szalad, a dupla lámpás fejidom marad. A Yamaha különös gondot fordított arra, hogy az MT-10 hangja is különleges legyen.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »