Az olasz Moto.it oldalnak küldött be egy jól sikerült kémfotót egy helyi illetőségű triál motorversenyző. A képen egy modernnek tekinthető naked feszít, benne a legismertebb Moto Guzzi védjeggyel, a főtengelyt hosszanti irányba épített V2-es blokkal. Csakhogy az egész valahogy gyanús, nem? Rendben, a Guzzinál éppen kísérleteznek, a száz éves fennállásuk alkalmából készített V100 sem tetszik mindenkinek. De itt mintha konkrétan egy tizenéves Hondát látnánk. Az a helyzet kedves feleim, hogy ezzel a fotóval valószínűleg meg vagyunk vezetve. De végtére is ez lenne az álcázás lényege, nem?
A farokidom vonalvezetése első ránézésre a modern iskolát követi, de az valószínűleg csak egy ügyesen megtervezett rejtő elem. Ahogy az első fényszóró is csak első ránézésre tűnik úgy, hogy valaki talált a polcon egy régi Hornet alkatrészt. Sokkal valószínűbb, hogy a V85 egységéhez hasonló dupla lámpát takar.
Érdekes azt is megfigyelni, hogy valamit nagyon titkolnak az első villánál is, de a tankot és az oldalidomokat is álcázták. Ugyanakkor a fűzött kerekek, az ülés kialakítása vagy az analóg kilométeróra egység árulkodnak arról, hogy itt valami sokkal régimódibb cucc rejtőzik a sok műanyag alatt. Csak nem egy új V7?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »