Volt egyszer egy KX. Mármint 2018-ban, a milánói EICMA kiállításon, amikor bebizonyították ezek a tökös kis indiai legények, hogy tudnak ők olyan cruisert építeni, hogy arra felszisszenjenek az emberek. Mármint jó értelemben. És volt régebben is KX, még 1938-ban, ahonnan az inspirációt merítette a Royal Enfield. Előbbi ugyan akkor lett volna igazán szép, ha valóban egy az egyben gyártásba kerül. Ennek jele nincsen, de a gyártó egy új cruiser modellen visszahozza annak néhány stíluselemét. Boldog az, ki maga mögé dobja vágyai vasmacskáit.
Az új, (többek között) KX ihletésű Royal Enfield az EICMA-n fog bemutatkozni. Bár korábban kerültek ki kémfotók a motorról, de azokon nehéz visszaidézni a szépen sikerült prototípus elemeit. A tanulmánymotor legszembetűnőbb elemét, a látványos, 838-as feliratú V2-es erőforrását (még) nem köszönthetjük.
Helyette a Continental GT/Interceptor modellekben is használatos 650 köbcentis, soros kéthengeres blokk köré épülő indiai cruisert kapunk. A Super Meteor (az ultramenő Shotgun nevet úgy látszik kukázták) az 500-as Honda CMX Rebelnek állít majd konkurenciát.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »