A régi új logó azért került a terítékre, mert a Kawasakinál, mármint a nagy Kawasaki Heavy Industriesnál azt látják, hogy az óriásvállalat motorkerékpáros ágazata nagy fejlődésen megy keresztül. Legalábbis ezt kommunikálják. Akárhogy is, végül az a döntés született, hogy a nehézipari anyacégről leválasztják a motoros részleget.
Azaz a Kawasaki Motors Limited egyfajta leányvállalatként, egy önállóbb entitásként fog tovább élni. A hírek szerint a döntés az után született meg, hogy 2017-hez képest a márka motorkerékpár eladásai mintegy 80 százalékkal emelkedtek meg világszerte a 400+ köbcentis kategóriában. És itt jön be a logó, amit az “új” cég megörökölt. Az úgynevezett “River Mark” amely már a H2/H2R modellek orrán is felbukkant.
A “River Mark” persze már angolosítva van. A “folyó” és a “jel” szavak a logó eredeti, japán eredetű írásjeléből fakadnak. Az eleve logografikus “folyó” kanjiból kialakított jel korábban a Kawasaki Tsukiji Hajógyár tulajdonában lévő hajók lobogóin kapott helyet az 1800-as évek második felében.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »