A régi új logó azért került a terítékre, mert a Kawasakinál, mármint a nagy Kawasaki Heavy Industriesnál azt látják, hogy az óriásvállalat motorkerékpáros ágazata nagy fejlődésen megy keresztül. Legalábbis ezt kommunikálják. Akárhogy is, végül az a döntés született, hogy a nehézipari anyacégről leválasztják a motoros részleget.
Azaz a Kawasaki Motors Limited egyfajta leányvállalatként, egy önállóbb entitásként fog tovább élni. A hírek szerint a döntés az után született meg, hogy 2017-hez képest a márka motorkerékpár eladásai mintegy 80 százalékkal emelkedtek meg világszerte a 400+ köbcentis kategóriában. És itt jön be a logó, amit az „új” cég megörökölt. Az úgynevezett „River Mark” amely már a H2/H2R modellek orrán is felbukkant.

A „River Mark” persze már angolosítva van. A „folyó” és a „jel” szavak a logó eredeti, japán eredetű írásjeléből fakadnak. Az eleve logografikus „folyó” kanjiból kialakított jel korábban a Kawasaki Tsukiji Hajógyár tulajdonában lévő hajók lobogóin kapott helyet az 1800-as évek második felében.

Cimkék:
A 700-asnak nevezett soros kéthengeres segítségével a 650-es Suzuki SV és V-Strom modelleket váltanák modernebbre.
Elolvasom »Nagyon korai találgatni, de mintha egy olyan sziluettet látnánk, amivel a Honda az R1250RT-ket szorongatná az új NT1100-zal.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »