Tudjátok van egy rubrika az Onroad.hu szerkesztői felületén, aminek a segítségével meg tudom határozni, hogy egy éppen készülő hír az újdonságok, az érdekességek, az események vagy a bulvár kategóriába kerüljön a saját oldalunkon. A 2022-es Suzuki V-Strom 650-et úgy ikszeltem a friss holmik közé, mintha közben egy kanál ecetet kellett volna lenyelnem. Hiszen mit is tartogat számunkra a jövő évi hatfeles? Semmi újat.
Na de tényleg. Új színek? Már a hazai Stromos Facebook csoportban is rendszerint megy a cinkelés, hogy micsoda lelkesedéssel (nem) teszi egyre jobbá és jobbá az egyébként remek, csak éppenséggel a kategóriatársakhoz képest egyre idejétmúltabb konstrukciót a Suzuki. Lecserélni a mindenki által köpködött, macerásan állítható szélvédőt? Izmosabb hátsó rugóstagot tenni alá? Kényelmesebb ülést? Ugyan már! Jó lesz néhány új szín is.
De legalább azok a színek újak lennének! A kék 2020-ban az XT kivitel sajátja volt. Egyszerűen levették róla a hasidomot meg a kézvédőt és lecserélték küllős felnit, ráraktak egy szürke matricát, aztán viszont hallás. Feketében és fehérben is láttuk már. Az XT változatokból a sárga és a fehér maradtak az előző évről. A feketére kék matricát, a kékre szürke csőrt raktak, kék küllős felni meg valószínűleg maradt a raktáron, mert mindkettő alá az került.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »