Erik Buell márpedig egy zseni. Rendben, léteznek hangok, melyek szerint annak éppen túlértékelt, de akkor is vajmi kevesen vonják kétségbe ezt a jelzőt. A Harley kiugrott mérnöke újra kívánja éleszteni a saját nevét viselő márkát és egyúttal saját sportmotort is adna Amerikának. Közleményük szerint mindenszentek napján, november elsején térnének vissza a Hammerhead 1190-nel.
Korábbi információk szerint készül egy naked és egy crossover modell is a Hammerhead 1190-en túl. Az új amerikai sportmotor kísértetiesen hasonlít emberünk egy korábbi projektjére, a 2016-os Erik Buell Racing 1190 RX-re. Nem véletlen, a Hammerhead lényegében annak egy továbbfejlesztett változata.
És, hogy milyen egy amerikai sportmotor? Természetesen bitang erős. És persze, hogy V2. A 72 fokos hengerszögű blokk 185 lóerőt ad le, ami ugyan nem lövi a 200+ ligába. De a motor tömege sem, ami megáll 190 kilogrammnál.
Cimkék:
A névváltoztatást szolid ráncfelvarrás kísérte. Mostantól V2-es Multistrada Ducatiként hivatkozunk a korábbi kisebb túraenduróra.
Elolvasom »Az új Suzuki GSX-R1000R Phantom a 2006-os, azaz K6-os nagy Gixer hasonló kiadásának újragondolt változata.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »