Rendesen belehúztak az olaszok. A 2022-es modellévre nem kevesebb, mint hat modellt mutatnak be. Rendben, ezek között azért akadnak olyanok is, amikre csak ímmel-ámmal húzzuk rá az újdonság szenzációjának lepedőjét. Ilyen például a hatosfogat első megmutatott tagja, az enyhe frissítésen átesett Ducati Multistrada V2, amit eddig Multistrada 950 néven ismertünk. De olyan érdekességek is érkeznek majd, mint a Streetfighter V2 és a DesertX.
Az új Monsterben is bevált 937-es Testastretta 11° blokk majdnem ugyanaz a jó öreg darab, ami eddig is szolgált a 950-esekben. A 113 egészséges telivér mind egy szálig megmaradt, de 2 Nm elpárolgott a szigorodó környezetvédelmi normák nyomása alatt. Cserébe ugyanennyi kilogrammot le is faragtak róla. Az olajcserék előírt intervalluma 15.000 kilométerre, míg a szelephézagok ellenőrzésének szükségessége 30.000 kilométerre nőtt.
A Multistrada V2 már novemberben a szalonokba kerülhet. Két felszereltségi szintben lehet majd elérni. Az alapvető különbséget az alap és az “S” változat között szokás szerint a Skyhook félaktív futómű fogja jelenteni, amely természetesen az utóbbi kivitelhez jár.
Cimkék:
Hamarosan, október elején bemutatja a Triumph a 660-as blokkot használó Tiger Sport crossoverét.
Elolvasom »A Buell megerősítette, hogy 2021. november 1-jén beindítják a kazánokat, méghozzá a Hammerhead 1190 sportmotorral.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »