Megkezdődött a legújabb RC modell felvezetése. A KTM egyelőre egyedüli sportmotorja, a 390-es – a szuperlimitált, egyébként is inkább Krämer RC 8C-t most ne számoljuk ide – megújuláson megy keresztül. De úgy tűnik, hogy nem várja meg az osztrák gyártó az EICMA-t, inkább elkezdték már most meghozni hozzá a kedvet. Az első, a gyártó hivatalos Instagram oldalán megjelent teaser videóban pedig már a hangját is meghallgathatod.
Na semmiképpen se valamiféle őrült versenymotor hörgést várj! A szépítésre persze lesz számos lehetőség a számtalan alternatív kipufogókat gyártó vállalatoknak hála. Pedig a gumimelegítős, versenypálya hangulatú, kedvcsináló kisfilmben elfért volna egy kicsit tökösebb, karakteresebb hangélmény. Sebaj!
Bár a hivatalos adatok még nem érkeztek be, de a várakozások szerint az új RC 44 lóerő magasságában hozza majd a legnagyobb teljesítményét. A kormány egy kicsit kényelmesebb, magasabb és szélesebb lesz, mint eddig. A tank mérete valamelyest megnő, akárcsak a féktárcsáé. A színes TFT kijelzőt pedig a 390 Adventure-től örökli majd.
Cimkék:
Nemhogy megjelent a TVS sportmotorja, az RR 310, hanem már javítottak rajta, miközben a G310 RR-nek még nincs híre.
Elolvasom »Deaktiválható ABS egy alsóköbcentis sportmotorban? Itt van a megújult KTM RC390, megérkezett a hivatalos bemutatás.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »