Az utolsó Russo is befutott az MV Agusta Euro5 kompatibilis palettájára. A 2021-es F3 maradt olyan, amilyennek a vásárlók szerették. Sportos, sorhármar, fullos és nagyon, nagyon… piros.
A lényeg, a szív, a lélek, az a bizonyos 798 köbcentis, soros háromhengeres erőforrás továbbra is 147 lóerővel kecsegtet 13.000-nél és 88 Nm nyomatékkal 10.100-nál, amihez a tapasztalatok szerint hozzávetőlegesen 240 kilométer/óra végsebesség társul. De a főtengely csapágyakat, a hajtókarokat és a kiegyensúlyozó tengelyt lecserélték és a kipufogó rendszert is újraépítették.
A módosított vázhoz masszívabb torziós és longitudinális merevséget énekelnek az Agusta források, valamint erősebb lengővilla csatlakozást, amitől pontosabb irányítást várnak. Az F3 Rosso modellhez egy új, hatékonyabb hűtőt is bemutattak. Friss IMU egységet is kapott és olyan új, piros fényezést, ami mindjárt leugrik a képekről. Kíváncsiak vagyunk, hogy mit mutat majd élőben, mert ez az élénk árnyalat a fotókon nagyon feltűnő.
Cimkék:
Egyértelműen a Pan America bemutatása lesz a nap legizgalmasabb pontja, de lesznek koncertek meg csapatos vonulás is a Harley szezonnyitó bulin.
Elolvasom »Vannak arra utaló jelek, hogy a Yamaha egy eddigieknél kisebb Tracer modellt fog bemutatni a közeljövőben. Adná magát a 3-as.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »