Az utolsó Russo is befutott az MV Agusta Euro5 kompatibilis palettájára. A 2021-es F3 maradt olyan, amilyennek a vásárlók szerették. Sportos, sorhármar, fullos és nagyon, nagyon… piros.
A lényeg, a szív, a lélek, az a bizonyos 798 köbcentis, soros háromhengeres erőforrás továbbra is 147 lóerővel kecsegtet 13.000-nél és 88 Nm nyomatékkal 10.100-nál, amihez a tapasztalatok szerint hozzávetőlegesen 240 kilométer/óra végsebesség társul. De a főtengely csapágyakat, a hajtókarokat és a kiegyensúlyozó tengelyt lecserélték és a kipufogó rendszert is újraépítették.
A módosított vázhoz masszívabb torziós és longitudinális merevséget énekelnek az Agusta források, valamint erősebb lengővilla csatlakozást, amitől pontosabb irányítást várnak. Az F3 Rosso modellhez egy új, hatékonyabb hűtőt is bemutattak. Friss IMU egységet is kapott és olyan új, piros fényezést, ami mindjárt leugrik a képekről. Kíváncsiak vagyunk, hogy mit mutat majd élőben, mert ez az élénk árnyalat a fotókon nagyon feltűnő.
Cimkék:
Egyértelműen a Pan America bemutatása lesz a nap legizgalmasabb pontja, de lesznek koncertek meg csapatos vonulás is a Harley szezonnyitó bulin.
Elolvasom »Vannak arra utaló jelek, hogy a Yamaha egy eddigieknél kisebb Tracer modellt fog bemutatni a közeljövőben. Adná magát a 3-as.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »