Igazából teljesen logikus lépés lenne a Yamaha részéről. Az MT és az R család tagjai között is ott figyel a belépőszintű hármas, 321 köbcentis változat. Pont a kettő közöttinek tekinthető sport-túra kategória, a Tracer maradjon ki? Vannak bizonyos közvetett jelek, amelyek szerint hamarosan érkezhet a 3-as kivitel.
Persze ez egyelőre csupán következtetés. És az is pusztán arra épül, hogy az indiai hatóságoknál bejegyeztették a Tracer nevet. Ami a márka hivatalos indiai honlapja szerint nem szerepel a kínálatban. Nagy is lenne az ottani piacra mind a 700-as (vagy 7-es), mind a 900-as (vagy 9-es).
Azonban ha az indiai piachoz méretében hozzáigazodik akár egy 250-es vagy akár egy MT-03 blokkos, 3-as, akkor onnan már tényleg csak egy lépés, hogy az európai piac is profitáljon a Yamaha lefelé terjeszkedéséből. És ezzel teljes lehetne a kép, hiszen MT, R és Tracer is elérhető lenne három jól elkülöníthető köbcenti kategóriában. Bővítésre felkészül: Ténéré? Hm?
Cimkék:
Igyekeztek nem agyon macerálni az új MV Agusta F3 Rosso modellt a mérnökök, még ha az Euro5 miatt hozzá is kellett nyúlniuk.
Elolvasom »Egy helyi gazdasági lap arról számolt be, hogy a Harley-Davidson nem tudja olyan ütemben szállítani a Pan America modelleket, ahogy fogynának.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »