Az Euro5 környezetvédelmi normák szigorodása miatt frissíteni kellett a Hypermotard 950-en is. Az idei nagy durranások a Multistrada V4 és a trellis vázat elengedő új Monster voltak. Vadállat supermoto fronton marad a kibocsátás, az új fényezés, meg a szép fotók.
Euro5 ide vagy oda, a Testastretta 11 kéthengeres továbbra is 114 lóerőt pumpál ki magából 9.000-nél és 96 Nm-t 7.250-es fordulatszámon. Ahol persze úgyis az a lényeg, hogy a nyomaték jelentős része 3.000-től már elérhető és tol, mint egy szteroidos rodeó bika.
Az SP kivitel azonnal felismerhető az új grafikáról (lásd a képeken), amelyhez a Ducati MotoGP versenycsapatától kölcsönözték az ihletet. Számok tekintetében 2 kilogrammal könnyebb az alap és az RVE kivitelnél (176 kg), az ülésmagasság pedig 20 milliméterrel megnőtt. Az igazi buli persze az árban benne lévő Öhlins futómű, Marchesini kovácsolt felnik és gyorsváltó.
Cimkék:
Az új információk alátámasztják a korábbi puszta feltételezéseket, miszerint a Kawasaki erősen dolgozik a sornégyes ZX-4R-en.
Elolvasom »Egyelőre csak oldalsó nézetből csodálhatjuk meg a frissülő KTM RC390-et, pedig szemből lesz igazán feltűnő a változás.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »