Történt egyszer, hogy a 2020-as All-Terrain Vehicle Trophy-t megnyerte egy Eduard Luzyanin nevű férfi egy ilyen lánctalpas kis tücsökpöccsel. Az egyedinek induló kis jármű aztán megtetszett másoknak és csinált megrendelésre egy újabbat. Aztán egy újabbat és még egy újabbat…
Az egész szerkezet nagyon nagyon pici. És vicces. A leírások úgy fogalmaznak, hogy gyerekbicikli nagyságú, de motoros szemmel talán mondhatjuk úgy is, hogy Honda Monkey méret. Az egész meghajtásáért egy 150 köbcentis, kínai robogó blokk felel. Ez 43 km/óra végsebesség tudja repíteni. Elméletben. Gyakorlatban inkább 20-ra mondják azt a 43-at, de így is félelmetes lehet.
Pláne, hogy a legnagyobb kérdés egy ilyen jármű esetén mégiscsak az: hogy lehet ezzel kanyarodni? Motorosként felmerül, hogy a testsúlyod áthelyezésével valamelyest lehet irányítani, de forduló kormány nélkül ez vajmi kevéssé tűnik hatékonynak. Tehát a módszer: amikor fordulni kell felállsz, kiemeled a járművet a talpak hátsó lánckerekeire, a megfelelő irányba fordulva lehuppantod és kilősz, mint a golyó. Vagy hörcsög. A Hamyak oroszul egyébként is azt jelenti. És most tedd a szívedre a kezed: ugye szeretnél egy ilyet birtokolni? 😀
Cimkék:
Az MV Agustra crossovere, a Turismo Veloce széria sok apró paraméterében frissült a 2021-es évre. Hagyományos futómű már csak a Russóban van.
Elolvasom »Kémfotón a KTM Duke 125 és 250. A két kisebbik narancssárga naked motor modern, rovarszerűnek ható formavilágot kap.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »