Történt egyszer, hogy a 2020-as All-Terrain Vehicle Trophy-t megnyerte egy Eduard Luzyanin nevű férfi egy ilyen lánctalpas kis tücsökpöccsel. Az egyedinek induló kis jármű aztán megtetszett másoknak és csinált megrendelésre egy újabbat. Aztán egy újabbat és még egy újabbat…
Az egész szerkezet nagyon nagyon pici. És vicces. A leírások úgy fogalmaznak, hogy gyerekbicikli nagyságú, de motoros szemmel talán mondhatjuk úgy is, hogy Honda Monkey méret. Az egész meghajtásáért egy 150 köbcentis, kínai robogó blokk felel. Ez 43 km/óra végsebesség tudja repíteni. Elméletben. Gyakorlatban inkább 20-ra mondják azt a 43-at, de így is félelmetes lehet.
Pláne, hogy a legnagyobb kérdés egy ilyen jármű esetén mégiscsak az: hogy lehet ezzel kanyarodni? Motorosként felmerül, hogy a testsúlyod áthelyezésével valamelyest lehet irányítani, de forduló kormány nélkül ez vajmi kevéssé tűnik hatékonynak. Tehát a módszer: amikor fordulni kell felállsz, kiemeled a járművet a talpak hátsó lánckerekeire, a megfelelő irányba fordulva lehuppantod és kilősz, mint a golyó. Vagy hörcsög. A Hamyak oroszul egyébként is azt jelenti. És most tedd a szívedre a kezed: ugye szeretnél egy ilyet birtokolni? 😀
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »