Történt egyszer, hogy a 2020-as All-Terrain Vehicle Trophy-t megnyerte egy Eduard Luzyanin nevű férfi egy ilyen lánctalpas kis tücsökpöccsel. Az egyedinek induló kis jármű aztán megtetszett másoknak és csinált megrendelésre egy újabbat. Aztán egy újabbat és még egy újabbat…
Az egész szerkezet nagyon nagyon pici. És vicces. A leírások úgy fogalmaznak, hogy gyerekbicikli nagyságú, de motoros szemmel talán mondhatjuk úgy is, hogy Honda Monkey méret. Az egész meghajtásáért egy 150 köbcentis, kínai robogó blokk felel. Ez 43 km/óra végsebesség tudja repíteni. Elméletben. Gyakorlatban inkább 20-ra mondják azt a 43-at, de így is félelmetes lehet.



Pláne, hogy a legnagyobb kérdés egy ilyen jármű esetén mégiscsak az: hogy lehet ezzel kanyarodni? Motorosként felmerül, hogy a testsúlyod áthelyezésével valamelyest lehet irányítani, de forduló kormány nélkül ez vajmi kevéssé tűnik hatékonynak. Tehát a módszer: amikor fordulni kell felállsz, kiemeled a járművet a talpak hátsó lánckerekeire, a megfelelő irányba fordulva lehuppantod és kilősz, mint a golyó. Vagy hörcsög. A Hamyak oroszul egyébként is azt jelenti. És most tedd a szívedre a kezed: ugye szeretnél egy ilyet birtokolni? 😀

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Az MV Agustra crossovere, a Turismo Veloce széria sok apró paraméterében frissült a 2021-es évre. Hagyományos futómű már csak a Russóban van.
Elolvasom »Kémfotón a KTM Duke 125 és 250. A két kisebbik narancssárga naked motor modern, rovarszerűnek ható formavilágot kap.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »