Timur Sardarov, az MV Agusta legfőbb embere, aki 2019-ben átvette a brandet a Castiglioni klántól, nagy terveket szövöget. Persze az utcai motorok terén is, hiszen hamarosan egy egészen új, 950 köbcentis platformot mutathatnak be, amire majd ráhúzzák a jövő Brutale, Dragster, F3 és Superveloce modelljeit. De motorversenyzés területén is. Nem mást céloznak meg, mint a műfaj legnagyobbját, a MotoGP-t.
Az Agusta CEO-ja a GPone magazinnak adott egy egészen érdekes interjút. Sardarov egyfelől arról beszélt, hogy mivel egykor ő maga is versenyzett – igaz, négy keréken – ezért pontosan tudja azt, hogy a jelenlegi Moto2-es csapatának időt kell adnia a kiteljesedéshez.
Másfelől arról is beszélt, hogy a Moto2 számukra inkább egy állomás, nem végcél, még akkor sem, ha igazán fontosnak tartják, hogy az MV Agustával dobogóra álljanak. A Moto3 felé nem nyúlnak, az utuk egyértelműen a MotoGP felé vezet, az az igazi cél. De előtte tapasztalatot kell szerezniük a kisebb kategóriában. Sardarov szerint ha a feljebb lépést nem is holnapra tervezik, de mindenképpen az évtized vége, azaz 2030 előtt szeretnének debütálni a nagyok között.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »