Ezt most azért ízlelgessük meg, forgassuk a szánkban egy kicsit: kompresszoros Harley. És akkor kezdjük is az alábbi hír valószínűsíthetően kiábrándító aspektusával: valószínűleg nem lesz belőle semmi. Vagy legalább abban a formában nem, hogy megjelenjen a kínálatban egy feltöltős modell. Végtére is arról a gyártóról beszélünk, amelyiknek a vezetése éppen nemrégiben kaszálta el a Bronx terveit. Csak mert csak. Mert éppen a Hardwire plan dübörög, és abba nem fér bele egy féligmeddig már készen lévő naked motor, csak a “régi vásárlóréteg kiszolgálása” néven megmarketingelt fejlesztési stop, még mielőtt véletlenül veszélybe kerül egy fél pillanatra, hogy a menedzsmentnek legyen mit az istenverte Hummerbe tankolni.
De akkor mégis hogy kerül ide egy kompresszor? A tervrajzokat még csak most szabadalmaztatták. Így nem arról lehet szó, hogy a kompresszoros fejlesztések annyira előrehaladott állapotban lettek volna, hogy azokat már tényleg értelmetlen lelőni. A választ inkább a beépítés módja körül érdemes keresni.
A beépítés módjában, amit látszólag viszonylag egyszerűen meg lehet majd oldani utólag is. Tehát arra számítunk, hogy a kompresszor a gyári kiegészítők katalógusában fog landolni, hogy azután a boldog M8 blokkos tulajdonosok motorjain megleljék a végső helyüket a hátsó henger mögött.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »