Bizonyára emlékeztek rá, még augusztusban jelentettük be, hogy vallatóra fogjuk a Mitas Touring Force túrasport gumiszettjét. A felszereléstől a videó októberi leforgatásáig 2700 kilométert sikerült belecsavarni, amikor ezeket a sorokat írom, már túllépte a 4000-et is. De ez semmit nem változtatott a véleményemen, ma is pontosan ugyanazt mondanám el szóról-szóra:
A Touring Force szinte minden méretben elérhető a ténylegesen csak aszfalton használt motorokra. Azért használtam kiemelve ezt a szót, mert az A2 kategória kis méregzsákjai mellett (lásd például Kawasaki Z400, 110/70R17 + 150/60R17 mellett) a túraendurók is meríthetnek a kínálatból: akár egy vizes BMW R 1250 GS-re is találunk megfelelő méretet, ha eszünk ágában sincs elhagyni vele a szilárd burkolatot. A részletes műszaki adatok és a mérettáblázat megtalálható a gyártó weboldalán, a meglepően kedvező árakról pedig nagyjából bármelyik motorszerviz tud információval szolgálni.
Cimkék:
Megjelenésében klasszikus, műszakilag viszont egy ízig-vérig versenypályára született motor az új Superveloce 800. Úgyhogy ott is teszteltük!
Elolvasom »Az osztrák-kínai márka egészen pofás és jól sikerült kis vassal lépett be a "Monkey-business" világába. Lássuk, milyen lett a Crossfire 125 XS!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »