Bizonyára emlékeztek rá, még augusztusban jelentettük be, hogy vallatóra fogjuk a Mitas Touring Force túrasport gumiszettjét. A felszereléstől a videó októberi leforgatásáig 2700 kilométert sikerült belecsavarni, amikor ezeket a sorokat írom, már túllépte a 4000-et is. De ez semmit nem változtatott a véleményemen, ma is pontosan ugyanazt mondanám el szóról-szóra:
A Touring Force szinte minden méretben elérhető a ténylegesen csak aszfalton használt motorokra. Azért használtam kiemelve ezt a szót, mert az A2 kategória kis méregzsákjai mellett (lásd például Kawasaki Z400, 110/70R17 + 150/60R17 mellett) a túraendurók is meríthetnek a kínálatból: akár egy vizes BMW R 1250 GS-re is találunk megfelelő méretet, ha eszünk ágában sincs elhagyni vele a szilárd burkolatot. A részletes műszaki adatok és a mérettáblázat megtalálható a gyártó weboldalán, a meglepően kedvező árakról pedig nagyjából bármelyik motorszerviz tud információval szolgálni.
Cimkék:
Megjelenésében klasszikus, műszakilag viszont egy ízig-vérig versenypályára született motor az új Superveloce 800. Úgyhogy ott is teszteltük!
Elolvasom »Az osztrák-kínai márka egészen pofás és jól sikerült kis vassal lépett be a "Monkey-business" világába. Lássuk, milyen lett a Crossfire 125 XS!
Elolvasom »A robogó fizikai felépítése és kezelőszervei is eltérnek egy "hagyományos" motorétól. Lássuk, mi mindent MUSZÁJ tudni, amikor ilyet vezetsz.
Elolvasom »A prémium bukókat gyártó X-lite felnyitható túrasisakja teljes mértékben megújult az idei modellévre. Nézzük, milyen lett az X-1005!
Elolvasom »A Honda állítása szerint egy vadonat új, sose látott módon szuper nagyrobogó a Forza 750. Sőt, túraképes GT robogó! Na de mi is valójában?
Elolvasom »Minden szempontból drámai baleset történt tegnap Budapesten. A mentőautó és a motor ütközésében motoros társunk ráadásul életét vesztette.
Elolvasom »