Bizonyára emlékeztek rá, még augusztusban jelentettük be, hogy vallatóra fogjuk a Mitas Touring Force túrasport gumiszettjét. A felszereléstől a videó októberi leforgatásáig 2700 kilométert sikerült belecsavarni, amikor ezeket a sorokat írom, már túllépte a 4000-et is. De ez semmit nem változtatott a véleményemen, ma is pontosan ugyanazt mondanám el szóról-szóra:
A Touring Force szinte minden méretben elérhető a ténylegesen csak aszfalton használt motorokra. Azért használtam kiemelve ezt a szót, mert az A2 kategória kis méregzsákjai mellett (lásd például Kawasaki Z400, 110/70R17 + 150/60R17 mellett) a túraendurók is meríthetnek a kínálatból: akár egy vizes BMW R 1250 GS-re is találunk megfelelő méretet, ha eszünk ágában sincs elhagyni vele a szilárd burkolatot. A részletes műszaki adatok és a mérettáblázat megtalálható a gyártó weboldalán, a meglepően kedvező árakról pedig nagyjából bármelyik motorszerviz tud információval szolgálni.
Cimkék:
Megjelenésében klasszikus, műszakilag viszont egy ízig-vérig versenypályára született motor az új Superveloce 800. Úgyhogy ott is teszteltük!
Elolvasom »Az osztrák-kínai márka egészen pofás és jól sikerült kis vassal lépett be a "Monkey-business" világába. Lássuk, milyen lett a Crossfire 125 XS!
Elolvasom »Hazánktól elérhető távolságban nincs versenytársa Tirolnak és a Dolomitoknak. Kizárólag itt szervezi különleges motoros túráit a Biker's POIson.
Elolvasom »A mondás szerint olcsó húsnak híg a leve. A Keeway TX 125 Enduro a piacon kapható talán legolcsóbb hasonló motor. Na de vajon mennyire "gagyi"?
Elolvasom »Ádám egy fiatal motoros, aki beleszeretett a hazai hőskor abszolút motorjába, a 250-es MZ ETZ-be. De az álmok hamar szertefoszlottak.
Elolvasom »Igazából csak egy ráncfelvarrást eszközölt a Benelli jól sikerült A2-es túraenduro modelljén. A TRK 502 X mégis érezhetően jobb motor lett.
Elolvasom »