Bizonyára emlékeztek rá, még augusztusban jelentettük be, hogy vallatóra fogjuk a Mitas Touring Force túrasport gumiszettjét. A felszereléstől a videó októberi leforgatásáig 2700 kilométert sikerült belecsavarni, amikor ezeket a sorokat írom, már túllépte a 4000-et is. De ez semmit nem változtatott a véleményemen, ma is pontosan ugyanazt mondanám el szóról-szóra:
A Touring Force szinte minden méretben elérhető a ténylegesen csak aszfalton használt motorokra. Azért használtam kiemelve ezt a szót, mert az A2 kategória kis méregzsákjai mellett (lásd például Kawasaki Z400, 110/70R17 + 150/60R17 mellett) a túraendurók is meríthetnek a kínálatból: akár egy vizes BMW R 1250 GS-re is találunk megfelelő méretet, ha eszünk ágában sincs elhagyni vele a szilárd burkolatot. A részletes műszaki adatok és a mérettáblázat megtalálható a gyártó weboldalán, a meglepően kedvező árakról pedig nagyjából bármelyik motorszerviz tud információval szolgálni.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »