Noha a Triumph korábban azt ígérte, hogy a vadonat új Trident 660-at a kategória legjobban felszerelt motorjának szánják, a végeredmény mégis inkább klasszikus szemléletű. És ez egyáltalán nem baj! Elektronikai csomag terén egyáltalán nem ígérkezik kiemelkedőnek. De – és ez egy hatalmas de – a blokk rendkívül finomnak ígérkezik, továbbá azzal házalnak a britek, hogy a konkurencia kontextusában a legkezesebb motort tették le az asztalra. Persze ezt majd a tesztek kiderítik, de bízunk benne, hogy nem a levegőbe beszéltek.
Térjünk vissza egy pillanatra a blokkra! A soros, háromhengeres erőforrás jól ismert versenyző. A Daytona és Street Triple 675-ből érkezik, de a hatvan új alkatrész mégiscsak azt mutatja, hogy sokat dolgoztak vele a mérnökök. A legnagyobb teljesítménye 80 lóerő 10.250-es fordulaton. A csúcsnyomatéka pedig 64 Nm 6.250-nél. Ellenben a forgatónyomaték jelentős része (90%) már 3000-nél megérkezik, szóval elég bulisnak ígérkezik!
A blokkhoz hatsebességes váltó jár és a csúszókuplungot sem spórolták ki belőle. A gázkar ride-by-wire, alapáron két menetprogramot ismer, amelyeket road és rain névvel láttak el. Az elmozdulásérzékelő kimaradt a buliból, de a Trident 660 máshol erős. Érdemes megnézni az igényes felniket, a lengővillát, a gyönyörű fényezést, a fordított Showa villákat. A kijelző TFT és összekapcsolható a telefonoddal. A fékek a Nissintől érkeztek. Ezzel a kiállással méltó ellenfélként érkezik az MT-07, Z650 és a CB650R mezőnyébe. Kezdőmotor? Háááát…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »