Heritage. Béemvéül azt jelenti, hogy a dizájn a múltból építkezik, de modern szemlélettel és pofátlanul jól néz ki. A gyártó ezen a fronton (is) erősít a következő évben. A cruiserek világába való visszatérést szolgáló R18 nagyot robbantott. De a klasszikusabb, vagy inkább mondjuk úgy, európaibb szemléletű nineT modellek sem maradnak érintetlenek. Bajszokat kivasalni, mert szem ismét nem marad szárazon!
A szigorodó környezetvédelmi normák miatt az eddig Euro4 kibocsátási normákat teljesítő blokkhoz is hozzányúltak. Az 1.170 köbcentis, levegő/olajos bokszer új hengerfejet kapott. Végeredményében nem túl jelentős, 1 lóerős teljesítményvesztést kell elkönyvelnünk, azaz 109 tagból álló ménest vonultat fel 7.250-es fordulaton. Valamint 116 Nm forgatónyomatékot kereken 6.000-nél.
Valamelyest változik az alapfelszereltség is. Az ABS Pro, a LED-es fények és irányjelzők innentől nem felárasak. És persze megjelenik néhány új tétel a választható extrák listáján. Több menetvezérlő program, komfort csomag és persze az Option 719 felszereltség más felnikkel, különleges fényezéssel, mart kiegészítőkkel. A változások a nineT Standard, Pure, Scrambler és Urban G/S kiviteleket érintik.
Cimkék:
Növekedett a hengerűrtartalom, a lóerők száma, azonban csökkent a tömeg. Ilyen lett a megújult, 2021-es Yamaha MT-09.
Elolvasom »A Triumph nem kisebb vállalást tett a Trident 660 kapcsán, minthogy a kategória legfelszereltebb, legkezesebb motorját hozzák létre.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »