Miközben az idei, szokványosnak cseppet sem mondható évben távol kellett maradjon a versenyektől a Honda legnagyobb húzóneve, Marc Marquez, a Repsol olajipari vállalat újabb két évre meghosszabbította velük az együttműködést. Noha az ismert színséma és logó az utóbbi időben nem szerepelt annyit a képernyőn, mint korábban, azért feledésbe nem merült.
Csak most éppen 93 helyett 73-as az a bizonyos rajtszám. Marc öccse és csapattársa Alex Marquez azért kezd ráérezni az RC213V-re, és ezzel újra a pódiumon láthattuk a Repsol és Honda feliratokat (annek ellenére, hogy legutóbb pórul járt).
Ez attól válik igazán érdekessé, hogy az utóbbi időben lehetett arról hallani, hogy a spanyol multi kiáll a versenycsapat mögül. Ez egyértelműen hamisnak bizonyult. Az olajos brand nem dobja csak úgy félre a 25 évnyi együttműködést. Te jó ég, 25 év! Pontosabban 26, ha az első aláírástól, és nem az első versenyszezon megkezdésétől számolunk. Ezidő alatt 180 győzelem és 447 dobogós helyezés termett. A Repsol kiadású utcai Hondákról már nem is beszélve, amelyek a mai napig megkapó darabok.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »