A Kawasaki már régen bepozícionálta a Versys 1000 modellt a luxustúraendurók közé. Már az alapváltozat sem egy elvetendő opció, de az SE kivitel tényleg mindent visz. Az új, 2021-es “S” változat a kettő közé érkezik, egyértelműen felfelé ágaskodva.
A Versys 1000 S lényegében minden jóságot megkap, ami az SE kivitelhez járt. Egy nagyon fontos dolgot leszámítva, a félaktív Showa Skyhook futóművet. Az S szérián manuálisan kell belőni a megfelelő állítást egyaránt elől és hátul is.
Ellenben többnyire minden más jár. Olyanok, mint a TFT kijelző, az okostelefonos kapcsolat, a dőlésszög érzékelővel együttműködő kipörgésgátló és ABS, a kanyarfényszórók, a LED-es világítás, a markolatfűtés, valamint a komfortülés.
A blokk nem változott, ugyanaz a 120 lóerős, soros négyhengeres egység, ami eddig is volt, viszont megkapta hozzá a mindkét irányba működő gyorsváltót.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »