A Yamaha MT-09 nagyobb és erősebb blokkot kap

Fejlesztés
2020. szeptember 25., péntek - Medve

A környezetvédelmi normák szigorodásának egyik következménye, hogy a Yamaha MT-09 közelebb kerül a valós 900 köbcentihez.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,

Előző bejegyzés

Kína bepromózta a 600 köbcentis Benelli sportmotort

2020. szeptember 24., csütörtök
Sportmokec

Következő bejegyzés

Bemutatták a Benelli 1200GT nagytúrázót

2020. szeptember 26., szombat
Túramotor

Ezeket olvastad már?

Végre: MV Agusta Brutale 1000 RR teszt a Hungaroringen

2020. október 21., szerda

A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!

Elolvasom »
Versenypálya teszt

Az előítéletek ledöntője: Brixton Crossfire 500 teszt

2020. október 14., szerda

A Brixton teljesen friss márka, amely igazán dinamikusan fejlődik. A Crossfire 500 pedig nem csak külsejével, de szolgáltatásaival is meglepett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Bell Race Star bukósisak teszt: milyen 200 fölött?

2020. október 12., hétfő

A Bell Race Star közismerten nagyon biztonságos bukó. A gyár szerint azonban aerodinamikája is különleges, amit most sikerült ki is próbálni.

Elolvasom »
Bukóteszt

A meztelen szörnyeteg: Kawasaki Z H2 teszt

2020. október 08., csütörtök

Szélvédelem nincs, ellenben van egy kompresszorral megtolt, 200 lóerős blokk. A Kawasaki ZH2 ultraagresszív kell hogy legyen. De vajon az is?

Elolvasom »
Új motor teszt