A GPOne magazin munkatársai Imolában lőttek egy rettenetesen szexi videót a megújuló olasz bestiáról, a Tuono V4-ről. A motort nem más vezette, mint az MotoE szériában küzdő Lorenzo Savadori. Akinek egészen pontosan 1:50-es köridőt mértek, ami valami bődületesen gyors tempó. Szóval nem csak úgy üvölt, mint a sakál, hanem úgy is megy. Szerencsére készült erről egy felvétel is.
Az új V4 Tuono 1100-ról egyelőre nem tudunk sokat, de ha fel akarják venni a kesztyűt az olyan versenytársakkal szemben, mint a Ducati Streetfighter V4 és a többi brutális, agyament naked izomkolosszus, akkor 215 lóerőnél kevesebbel nem lenne szabad legurulnia a gyártósorról.
Ráadásul a motor tömegét is a lehetőségekhez mérten a lehető legalacsonyabban kell tartani. Karbonhegyeket látunk lelki szemeink előtt. És a felvétel tanúsága szerint a mostanában elhagyhatatlan aerodinamikai elemeket – szépen mondva szárnyakat – is meg fogja kapni némi többlet leszorítóerő generálása érdekében. A motor bemutatkozására még a télen számítunk, a szalonokba kerülésére pedig 2021-ben.

Cimkék:
Akik időnként megfordulnak az Adria partján, azok jól tudják, hogy mi az a bóra, és van egy felvétel is arról, hogy mennyire nem játék.
Elolvasom »Nagyon komolyat frissített a Honda az előző generációs CBR600RR-hez képest, de egyelőre mi csak távolról csodálhatjuk.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »