A GPOne magazin munkatársai Imolában lőttek egy rettenetesen szexi videót a megújuló olasz bestiáról, a Tuono V4-ről. A motort nem más vezette, mint az MotoE szériában küzdő Lorenzo Savadori. Akinek egészen pontosan 1:50-es köridőt mértek, ami valami bődületesen gyors tempó. Szóval nem csak úgy üvölt, mint a sakál, hanem úgy is megy. Szerencsére készült erről egy felvétel is.
Az új V4 Tuono 1100-ról egyelőre nem tudunk sokat, de ha fel akarják venni a kesztyűt az olyan versenytársakkal szemben, mint a Ducati Streetfighter V4 és a többi brutális, agyament naked izomkolosszus, akkor 215 lóerőnél kevesebbel nem lenne szabad legurulnia a gyártósorról.
Ráadásul a motor tömegét is a lehetőségekhez mérten a lehető legalacsonyabban kell tartani. Karbonhegyeket látunk lelki szemeink előtt. És a felvétel tanúsága szerint a mostanában elhagyhatatlan aerodinamikai elemeket – szépen mondva szárnyakat – is meg fogja kapni némi többlet leszorítóerő generálása érdekében. A motor bemutatkozására még a télen számítunk, a szalonokba kerülésére pedig 2021-ben.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »