Kérlek engedjétek meg, hogy a magamfajta, a motorozást a túrázás szemszögéből megfogó arcok kedvéért azzal kezdjem, hogy miért van szüksége a Hondának egy újabb sornégyes sportmotorra! Hiszen ott van a CBR650R, ami szintén az. Nem? Hááát. A valódi, sportos figurák többnyire azon a véleményen vannak, hogy jó kis mindenes motor, de az igazi, pengeéles “sport” jelző hiányzik belőle. Bezzeg a régi CBR600RR, amit 2017-ben megöltek a környezetvédelmi normák!
Tehát komoly várakozás előzte meg a modell létrejöttét. Igen, beszélhetünk róla így, hiszen elkészült, most már csak a bemutatásra vár. A gyártó eredeti tervei szerint erre a thaiföldi MotoGP alatt került volna sor, de a koronavírus miatt ezt újra kellett tervezni. Akárhogy is. Itt van az első promó videó. És ejj, hangulatos lett!
A CBR600RR látványosan a nagytestvér, a CBR1000RR-R vonalait követi. Bár hivatalos információk még nem láttak napvilágot. Egy-egy felületes információt már a videóból is ki lehet nyerni. Ilyen, hogy modern, TFT kijelzőt kap, vagy az, hogy az aerodinamikai elemek – azaz szárnyak – itt is megjelennek. A kipufogók a legszebb hagyományokat követve a hátsó ülés alá kerülnek, a felnik pedig ugyanazok maradnak, mint amik a 2017-es modelleken is voltak. A blokkról, futóműről, elektronikáról pedig várjuk a részletes információkat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »