A japán Young Machine magazin értesülései szerint még az idei évben bemutathatja a Honda a CBR600RR-R modelljét. Természetesen ipari pletykák bárhonnan származhatnak, de a nevezett helyi motoros újság munkatársai legendásan közel vannak a tűzhöz, így érdemes figyelni arra amit ők megtudakolnak. És ezt már számtalanszor bizonyították.
A Honda korábbi kereken hatkilós modellje az Euro4 bevezetésének vált az áldozatává. Akkor azt kommunikálták, hogy egészen egyszerűen nem éri meg nekik az európai környezetvédelmi normákhoz fejleszteni a blokkot. Persze a CBR650R továbbra is itt van sornégyes „sportmotornak” csakhogy a tempódiktátorok tapasztalatai alapján a csupasz CB650R alapjaira épülő gép kellemes, univerzális játékszer, de a „sport” kitételt inkább az elődei tudták. Ebbe most csak azért mentem bele, hogy a magamfajta túrabubus is értse, miért nagy szám a „visszakettőcsutkagáz” elven születő CBR600RR-R és egy mellette bekúszó CBR600RR.

Az új hatszázas sportmotor a CBR1000RR-R hagyományait örökíti tovább. Nem csak a nevében megjelenő „R” betűk mennyiségében, hanem megjelenésében is. Ez pedig azt jelenti, hogy ugyanúgy megjelenhetnek rajta aerodinamikai elemek. Azaz nagy tempónál valós leszorítóerőt generáló szárnyak. A motor bemutatására jelen állás szerint az októberre csúszó thaiföldi MotoGP hétvégén lehet számítani. Ez már tényleg csupán összeesküvés-elmélet, de szárnyasék ezen döntése üzenet értékű lehet. Üzenet, hogy nem nyugszanak bele, hogy a Triumph kicsavarta a kezükből a jogot, hogy a Moto2-be blokkokat szállítsanak.

Cimkék:
Újabb Brembo botrány van dagadóban? Ennyire nem kiterjedt a gond, de sok Triumph és néhány Ducati érintett az új visszahívásban.
Elolvasom »Vajon mennyire véd meg egy bizonytalan forrásból megrendelt, hamis Arai bukósisak? Természetesen még minimálisan sem.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »