Az Egyesült Államokból induló, de globálissá érő visszahívással néz szembe a Brembo. Ezúttal a fékbetétek körül van baj, ami ugyan könnyen orvosolható, de a 2018-as főfékhenger fiaskó után most igazán kellemetlenül érintheti az olasz vállalatot. Az akció a BRM10B jelű betéteket érinti, amelyeket nagy számban szereltek Triumph modellekbe és néhány Ducatiba.
A nevezett fékbetétek összetétele ugyanis nem megfelelő. A felhasznált nikkel miatt porózussá válhat, aminek következtében a nedvesség és a páratartalom hatással lehet a betétek hatékonyságára. Ez pedig nyilvánvalóan veszélyes lehet. Sőt, még nagyobb baj, hogy a nedvesség okozta korrózió következtében a fékbetét leválhat a lapról.
A visszahívások egyelőre az Egyesült Államokban kezdődtek meg. A FEMA jelentése szerint európai motor egyelőre nem lett visszahívva, de ez bármikor változhat. A Ducati kínálatából egy igazi ritkaságot, az 1299 Superleggerát érinti a hiba. Az eddigi 3,5 ezer Triumph modell között pedig Street Triple RS-ek (2018-2020), 1200-es Tigerek (2018-2020) és Speed Triple S és RS-ek vannak (2019-2020).
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »