A BN600 már igazi nagymotor lesz! A Benelli a legutóbbi EICMA-n már bemutatta a TNT 600i néven útjára induló naked motorját, de azt nem a szigorú környezetvédelmi normatívákat tartó európai piacra szánták. Némi átdolgozással azonban úgy tűnik, hogy hozzánk is hamarosan megérkezik. Talán jövőre?

A TNT 600i bemutatása okozott némi meglepetést, ugyanis mindenki arra számított, hogy a manapság népszerű, jól teljesítő sorkettesek táborát fogja erősíteni. Ezzel szemben a gyártó egy soros négyhengeres, 85 lóerős erőforrást mutatott be, ami 11.500-as fordulatszámnál adja le a legnagyobb teljesítményét.
A fenti képen látható motorhoz képest az európai változat legfőbb különbségét a kipufogó környékén kell keresni. A szexi, hátsó ülés alá húzott változat helyett itt egy alul kivetetett egység van.

Ezen felül más a tank, a rendszámtábla-tartó és az oldalsó panelek, valószínűleg az átdolgozott air-boxnak köszönhetően. A fejidomot a Kawasaki Z sorozatáéhoz hasonló LED-es darabra cserélték és egy új TFT kijelzőt kap. Rendkívül kíváncsian várjuk, hogy milyen lesz a végeredmény, hiszen a képeken ígéretes megoldások sorakoznak. Oldalra kihelyezett központi rugóstag, jobb oldalt banán-lengővilla, kéményvastag USD villák, radiálisan rögzített féknyergek és a térhálós vázban helyet foglaló, várhatóan pörgős sornégyes blokk mind ígéretes.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Britten V1000-ből mindössze tíz darab készült, abból is a legikonikusabb az F002 volt, amelynek megépítették a pontos mását. LEGO-ból.
Elolvasom »MotorosVándor barátunk nagyon tömören elmondja, hogy "úszható meg" a büntetés a kijárási korlátozás idején, ha mégis motorra pattansz.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »