A BN600 már igazi nagymotor lesz! A Benelli a legutóbbi EICMA-n már bemutatta a TNT 600i néven útjára induló naked motorját, de azt nem a szigorú környezetvédelmi normatívákat tartó európai piacra szánták. Némi átdolgozással azonban úgy tűnik, hogy hozzánk is hamarosan megérkezik. Talán jövőre?
A TNT 600i bemutatása okozott némi meglepetést, ugyanis mindenki arra számított, hogy a manapság népszerű, jól teljesítő sorkettesek táborát fogja erősíteni. Ezzel szemben a gyártó egy soros négyhengeres, 85 lóerős erőforrást mutatott be, ami 11.500-as fordulatszámnál adja le a legnagyobb teljesítményét.
A fenti képen látható motorhoz képest az európai változat legfőbb különbségét a kipufogó környékén kell keresni. A szexi, hátsó ülés alá húzott változat helyett itt egy alul kivetetett egység van.
Ezen felül más a tank, a rendszámtábla-tartó és az oldalsó panelek, valószínűleg az átdolgozott air-boxnak köszönhetően. A fejidomot a Kawasaki Z sorozatáéhoz hasonló LED-es darabra cserélték és egy új TFT kijelzőt kap. Rendkívül kíváncsian várjuk, hogy milyen lesz a végeredmény, hiszen a képeken ígéretes megoldások sorakoznak. Oldalra kihelyezett központi rugóstag, jobb oldalt banán-lengővilla, kéményvastag USD villák, radiálisan rögzített féknyergek és a térhálós vázban helyet foglaló, várhatóan pörgős sornégyes blokk mind ígéretes.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »