Még hogy a szigorodó környezetvédelmi normák kinyírnak minden érdekes motort! Lózung! Nézd csak meg a 2020-as Triumph Street Triple R változatát, és mondd azt, hogy nem vigyorognál akár a tejbe tök, ha ott állna a garázsodban! Pedig ez már Euro5 kompatibilis erőforrással érkezett.
A Triumph Street Triple R, S és a csúcsváltozat RS külleme is megváltozott az elődjéhez képest. Az agresszívebb kiállást (milyenebb is lenne?) a megváltoztatott oldalsó takaróelemek, az enyhén megváltoztatott tank és a szintén megváltozott, de azért stílusában kilométerekről megismerhető, jellegzetes lámpapár adja.
A 2020-as Street Triple R-ben a jól ismert, 765 köbcentis, 3 hengeres erőforrás dolgozik. A gyártó szerint 7%-kal sikerült csökkenteni a blokkban fellépő forgási tehetetlenséget, ami jót tesz a kezelhetőségnek, de egyrészt pont a Street Triple korábbi változatait nem kellett bántani ilyesmi miatt, másfelől pedig motoros legyen a talpán aki ezt a különbséget valóban érzi. De persze örülünk Vincent! A motor csúcsteljesítménye 118 lóerő 12.000-es fordulaton, a legnagyobb forgatónyomatéka pedig 77 Nm 9.400-nál.
A féket a Brembo szállítja, előre az M4.32 monobloc nyergek kerülnek fel. Az első villa Showa 41mm-es USD és a hátsó rugóstagot is a Showa adja. Természetesen bekerül a Triumph féle csúszókuplung és gyorsváltó is (Triumph Shift Assist).
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »