Amikor 2018-ban Timur Saradrov váltotta a Castiglioni családot az MV Agusta élén, akkor nagy vállalást tett. Néhány éven belül szeretné, ha a márka évi 25.000 modellt értékesítene. Ez pedig akkor látszik, hogy mennyire komoly lépés, ha hozzátesszük, hogy a vállalat átvételekor ez a szám évi 3.500 egység volt. Ezeknek a törekvéseknek az egyik nagyon fontos pillére, hogy célba vették az óriási ázsiai piacot, és a kínai Loncin segítségével egy új, 350 köbcentis modellt kezdtek el fejleszteni.

Saradrov azt nyilatkozta a Motociclismo magazinnak, hogy a Loncinnal való megállapodásuk nagyon hasonlít ahhoz, mint ami a BMW és a TWS vagy a KTM és a Bajaj között jött létre. Az orosz üzletember kemény szavakkal illette a versenytársait. Úgy véli, hogy igenis van helye egy izgalmas motornak a piacon, amit az MV Agusta fejleszt és dizájnol, de ázsiában gyártják, ugyanis szerinte a kis KTM Duke modelleken kívül nincs érdekes motor a szegmensben. Khm, Saradrov nyilván nem látta még a ZX-25R terveit…
Saradrov arra sem felejtett el kitérni az interjúban, hogy ők nem válnak valamiféle kínai céggé. A Loncin csupán a beszállítójuk lesz, akiknek pl. a BMW-vel is sok közös tapasztalatuk van. A bajorok 400-as robogó motorját kifejezetten jónak tartja. Ők viszont a saját filozófiájukhoz illő 350-es kéthengerest kérnek, amit aztán egy naked és egy túrásabb változatba is beépíthetnek.

De ezeken felül szót ejtett az interjúban arról is, hogy egy új 950-es motorblokkot is fejlesztenek. Ez nyilvánvalóan több modelljükbe is bekerül majd. A fő terveik azonban úgy szólnak, hogy először is a Ducati Multistrada és a GS BMW széria elé szeretnének kihívót állítani. Saradrov szavai egy új „adventure” motort ígérnek, de valószínűleg a Turismo Veloce továbbfejlesztéséről van szó.

Cimkék:
A kéthengeres Aprilia RS660-at nem titkoltan a középkategória királyának szánják az olaszok, és valóban vonzó darabot raktak össze.
Elolvasom »A közepes túraendurók piaca elég jól fut, a Kawasaki egy új 700-as géppel léphet rá a Yamaha, a KTM és a többiek tyúkszemére.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »