Néma és lassú? A nagy túrót! Energica Eva EsseEsse9 teszt

Új motor teszt
2019. december 22., vasárnap - Macko

Az olasz Energica kizárólag elektromos motorokat gyárt. Meghozzá nagyon gyorsakat! Belépő modelljük, az EsseEsse9 is már egy igazi vadállat.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Cimkék: , , , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

Nyolc hét alatt annyi Energica fogyott, mint tavaly összesen – Onroad.hu -
[…] Azért szépen, még ha lassan is, egyre jobban bekúsznak az elektromos meghajtású motorkerékpárok az életünkbe. Akad néhány komoly versenyző a palettán. A Zero modelljei egyre használhatóbbnak tűnnek, a Harley-Davidson LiveWire is jó kezdet, az olasz Energica modelljei pedig kezdenek átlépni egy fontos lélektani határt. Csak a hangjával kapcsolatban kell kitalálni valamit, mert ebben a lopakodó üzemmódban én városban nem szívesen használnám. Annak ellenére, hogy a közhiedelem ellenére igenis akad némi hanghatás körülötte. […]

Fejlődik az Energica, rekord megrendelést is kaptak – Onroad.hu -
[…] az elektromos motorkerékpárok piacán. Jelenleg három modelljük van. Az Ego, az Eva és az EsseEsse9, amit már Mackó is tesztelt, és aminek talán legmegdöbbentőbb tulajdonsága a han… De […]

91%-kal növekedtek az Energica eladásai 2020-ban – Onroad.hu -
[…] Talán az év eleji ígéretek hatottak a leendő vásárlókra. Amelyek szerint ők már a 2019-es Eva, EsseEsse9 és Ego modellekhez képest 10 kilóval könnyebb, viszont közel 60%-kal nagyobb lehetséges hatótávval vehették át a motorjaikat 2020-ban. Apropó, az EsseEsse9 nálunk is járt teszten és Mackó meg is állapította, hogy egy nagy túró… […]

Hanggenerátort fejleszt a Yamaha elektromos járművekhez – Onroad.hu -
[…] már pont rájöttünk, hogy egy elektromos motornak egyáltalán nem kell halknak lennie – lsd. Energica EsseEsse9 teszt – mégis ez az egyik legnagyobb paránk a műfajjal szemben. Azaz, hogy mégis mi lesz az […]

A Yamaha és a Kawasaki még hisz a belsőégésű motorban – Onroad.hu -
[…] pedig az elektromos meghajtás jelenti. Ezt támogatja a politika, a sajtó, népszerű, szexi. Motoros szemmel remek mókaeszközök készülhetnek így, a (nagy)városi közlekedésben is jó alternatívát jelenthetnek, de nem biztos, hogy […]

Dörömböl a jövő: Energica Eva Ribelle RS (2021) teszt – Onroad.hu -
[…] – motorokat. Utóbbiak még elég ritkák – éppen ezért volt nagy élmény 2019 legvégén kipróbálni az Energica Eva EsseEsse9 nevű csodáját. Igaz, az csak egy gyors menetpróba volt, és a hideg idő sem éppen kedvezett a villanyos […]

Előző bejegyzés

Egy praktikus kanapé: Honda Forza 300 (2019) teszt

2019. december 07., szombat
Új motor teszt

Következő bejegyzés

Az Onroad.hu tartósteszt motoros felszerelései: a régi cuccok

2019. december 25., szerda
Nyúzópróba

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt