Akár hiszed, akár nem, nem mindenkinek fekszik a V4 karaktere. Nem sokan vagyunk ezzel így, de én magam is könnyebben találom meg a közös nevezőt más elrendezésű erőforrásokkal. Ha ezzel te is így vagy, akkor talán felcsillan a szemed arra a nem is olyan apróságra, amit Claudio Domenicali ejtett el egy interjúban, amit a brit MCN-nek adott. Nevezetesen az, hogy a gyárban éppen a Streetfighter V2 motoron dolgoznak.
Domenicali mester szerint a V2 kisebb lesz, és ami fontosabb: kevesebb ereje lesz a nagytestvérénél. Igaz, ha a Panigale V4 blokkos Streetfighterről beszélünk, akkor van is honnan leadni. Ott 1103 köbcentiről, 208 lóerőről, valamint 123 Nm forgatónyomatékról beszélünk.
Ha a Ducati követi a Streetfighet V2 esetében is a receptet, akkor az alap ezúttal is sportmotorjuk lesz. Tehát megfogják a Panigale V2-t, az abban lévő 955 köbcentis V2-es Superquadro blokkot, annak 155 lóerejével és 104 Nm forgatónyomatékával, ledobálják az idomokat, raknak rá egy magasabb kormányt, a motor tömegét pedig várhatóan 200 kg alatt tartják.
Ezt még mindig nem fogjuk kezdőmotornak becézgetni. Ami igazán érdekes, hogy házon belül is lesz némi ütközés a kínálatukban, hiszen a 150 lóerős, 1200-es Monster egészen közel lesz a Streetfighter V2-höz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »