Egy egészen picikét meglepett minket a Triumph. Ugyanis arra számítottunk, hogy a novemberi EICMA show-n bemutatják a megújult Tiger 900-at. A britek azonban más utat választottak, és nem mentek bele az újdonságok közötti bemutatkozó közelharcba. Inkább kivárnak egy kicsit, és inkább december elején mutatják meg nekünk, hogy mire jutottak túraenduró fronton. A felvezetés részeként meg is érkezett az első teaser videó.
Azt már az alábbi videó is szépen hangsúlyozza, hogy a Triumph a magas építésű modellek klasszikus útját járja. Szépen elszeparálódik egy terepes, adventure vonal és egy aszfaltorientált változat.
Azonban mégis akad valami, ami egy fikarcnyit eltér a korábban bevett szisztémától. Ez pedig a név. Tudjátok, a hagyományosan nehezen megjegyezhető kódokra gondolok: XCA/XRT/XRTLow és a többi. Na, itt most a terepes változat a Tiger 900 Rally, a kátyúsemlegesítő pedig a Tiger 900 GT névre fog hallgatni.
Az elnevezések mellett szóló praktikus okok mellett a névrendszerben bevezetett változás egyben egy üzenet is. A Triumph ezzel azt mondja nekünk, hogy nem csupán egy (pontosabban kettő) Euro5-re felkészített motort kapunk, hanem valóban megújult modelleket. Persze a rövidke, de hangulatos teaser videóból egyelőre nehéz konkrétumokat megállapítani. Nyilvánvalóan LED-es világítást kap, na és valószínűleg a Street Triple RS-en bemutatkozó új TFT kijelzőt sem fogják lespórolni róla. De a valóban fontos részletekre egy keveset még várnunk kell.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »