Le a krómmal és az ezüsttel, úgy látszik, az ma már nem olyan prémium dolog! A Honda legalábbis úgy megszabadította csicsás kiegészítőitől a CB1000R-t, mint hajnali melós a kétdekást a kupakjától. Ez van kedves fiúk és lányok: a fénylő az már nagyon kétezer-tizennyolc. Mi pedig elfogadjuk. De nem csak a látvány változott meg, hanem erőből is kicsit több áll a literes Neo Sports Cafe leendő boldog tulajdonosainak rendelkezésére.
Tehát a CB1000R megfeketedett. Nekem mondjuk nagyon figyelnem kellett ezeket a változásokat. Csak úgy sercegett az ALT-TAB a korábbi tesztünk kinagyított fotója és a forrásanyagban kapott új kivitel között. Először is ott van a megfeketedett fényszóró test. Na meg a színes hátsó rugóstag helyett is egy fekete darab érkezett, sőt az első féknyereg is elveszítette szürkeségét.
Végül pedig a tankot egy gusztusos kis, természetesen fekete dekorcsíkkal egészítették ki, ami mindhárom fényezéshez jól passzol. Rendben, a fekete fényezés mellett nem lesz valami feltűnő, de a piroshoz és a fehérhez szépen fog mutatni.
Magából az erőforrásból 16%-kal nagyobb csúcsteljesítményt engedtek ki a korábbi modellhez képest. Pedig már annak teljesítményére sem volt panasz. A Honda sornégyese mindemellett 5%-kal nyomatékosabb lett, ami elsősorban a középtartományban jelentkezik majd. Mindehhez a fokozatokat 4%-kal rövidebbre vették, így a karaktere agresszívebbé válik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »