Egy kereskedői konferencián bemutattak egy rövid, néhány részletet sejtető videót arról, hogy milyen lesz a vadonat új Indian Challenger. Természetesen annak rendje és módja szerint valamelyik kópé kiszivárogtatta a telefonnal felvett anyagot. Pont úgy, ahogy azt nemrég a britek a Triumph Rocket 3-mal intézték. Az új Indian legérdekesebb részlete a 108 köbincses, azaz 1770 köbcentis blokk. Igen, pont egy köbincsecskével nagyobb a kisebbik Harley Milwaukee Eight erőforrásánal.
A videó rávilágít néhány érdekességre a készülő motorral kapcsolatban. A legkomolyabb újdonság a már említett 108 köbincses, DOHC vezérléses, vízhűtéses V2-es blokk, ami értelemszerűen több modellben is fel fog bukkanni. A PowerPlus 108 névre hallgató erőforrás teljesítménye 120 lóerő lesz. Ehhez képest a Harley 1745 köbcentis, nyomórudas erőforrása 80 pacinál tanyázik.
Továbbá megerősíti a videó azt a korábbi feltételezést is, hogy az Indian egy túragépen dolgozik. A videó snittjeiben szépen kivehető a fejidom, valamint a fix oldaldobozok is. A LED-es fényszóró és a krómozott indián fej az első sárvédőn már csak egy kis plusz.

Az Indian láthatólag nem vette a szívére a szivárogtatást. Sőt, valószínűleg számoltak vele, hiszen az Indian Challenger egyébként is bemutatkozott volna a hamarosan esedékes Sturgis Motorcycle Rally-n.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Nem cicázott a Triumph, rögtön két változatát mutatta be a Rocket 3-nak. Az R az izmosabb, a GT a túrásabb verzió lesz.
Elolvasom »Az emberi leleményesség csimborasszója, amikor egy Indian Dark Horse mellé grillezős oldalkocsit csapnak. Lehet ezért nem rajongani?
Elolvasom »Kevés név testesíti meg jobban a motorozás kalandvágyát, mint a Moto Guzzi Stelvio. Az olasz gyár túraendurója a nevét a legendás és ikonikus Stelvio-hágóról kapta, arról a kanyargós alpesi útról, amely minden motoros bakancslistáján ott szerepel.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »