Azt hihetnénk, hogy amit már láttunk, az unalmas. Hát a lónak a pikuláját! Hiába mutatta be a Triumph hónapokkal ezelőtt a gigacruiserüknek, Rocket 3-nak a fullextrás, limitált szériás TFC változatát, mi az alapmodelleket is nyálcsorgatva nézzük, amelyekről most rántották le a leplet a britek. Nem véletlen a plurális, azaz többes számú szóalak, hiszen rögtön két rossz tesó mutatkozott be a napokban. A izmos R és a túrás GT változat.
Kezdjük a lényeggel. Mind a két Rocket 3 verzióban ugyanaz a 2.458 köbcentiméteres, háromhengeres motorblokk fog dolgozni. A teljesítménye 165 lóerő lesz 7000-es fordulatszámon, de nyilván nem is ez az igazi truváj, hanem a 220 newtonméteres legnagyobb forgatónyomatéka, ami már 4000-nél megjön. Azaz nem kicsit lesz képes lépni az új Rocket.
Adatozzunk még egy kicsit. Az új Rocket 3-ak előre 47mm-es Showa teleszkópokat kap, hátra pedig full állítható rugóstagot. Az első fék pedig ugyanaz a Brembo Stylema lesz, ami pl. a Ducati Panigale V4-en vagy az Aprilia RSV4 1100 Factoryn is melózik.
A dőlésszögérzékelőt a Continentaltól szerzik be, ami a kanyar-ABS-szel és a kipörgésgátlóval működik együtt. A felhasználók Sport, Road, Rain és egy szabadon konfigurálható menetprogramot kapnak.
Na de mi a különbség akkor az R és a GT között? Műszaki tartalmát tekintve semmi. Az R azonban mégis egy tiszta, erőtől duzzadó power cruiserként áll előttünk, sportosabbra vett üléspozíciójával és csupán jelképes hátsó ülésével. A GT azonban előrébb tolt lábtartóival, szélvédőjével, markolatfűtésével és háttámlájával egészen más stílust képvisel.
Cimkék:
A Shark Helmets anyacége egészen egyszerűen felvásárolta a Nolan bukósisak márkát, annak leányvállalataival együtt.
Elolvasom »Kereskedői konferenciáról szivárgott ki az a videó, amely lebuktatja az Indian Challenger vadiúj erőforrását.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »