Az emberek még nem döntötték el, hogy nemzetárulás, esküszegés vagy egyszerű blaszfémia-e az, hogy a Harley-Davidson a brand hosszútávú fennmaradásának az érdekében egyre újabb és újabb utakat keres. A mai napig nincs az a LiveWire aktuális helyzetét bemutató Onroad poszt, ami alatt ne alakulna ki heves érzelmeket kiváltó vita a Facebookon. Akkor vajon mit fogtok szólni a még 500 köbcentinél is kisebb Harleyhoz?
Márpedig ez a helyzet. A Harley egy, az eddigi Street 500-nál is kisebb gépen ügyködik. Természetesen ennek az az apropója, hogy a brand tovább szeretne terjeszkedni az ázsiai piacon. Ennek érdekében nem olyan régen indiai együttműködő partnert kerestek maguknak, és a dolgok alakulása miatt joggal feltételezhetjük, hogy meg is találták.
Joggal feltételezhetjük, ugyanis a gyártó megerősítette a híreszteléseket. Továbbá azt is, hogy 2020-ra fog teljesen elkészülni. Tehát a mostani, belépő szintűnek elkönyvelt Street gépek mellé érkezik egy egészen kicsi harcos is. És ha azt gondolnád, hogy azt meg is tartják csak és kizárólag az ázsiai piacnak, akkor azt kell mondjam, megeshet, hogy nem így lesz. Ugyanis ezek az új motorok, akár máshol is segíthetnek új vásárlókat bevonzani. Csak aztán sikerüljenek jól! Az igazságról és a részletekről várhatóan a novemberi EICMA keretein belül fog lehullani a lepel.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »