A világ egyik legszerethetőbb jelensége az, amikor egy komoly vállalat komolytalanra veszi a figurát. Persze az üzleti siker is motiválta a Hondát, amikor elkészítették a Monkey modernizált változatát. De kétség sem férhet hozzá, hogy az MSX125-ön dolgozni az egyik leghálásabb feladat lehetett az utóbbi években gyár berkein belül. Csak éppen egy baj van, pontosabban volt eddig. Ki nem találnád! Hiányzott egy oldalkocsi. Mármint eddig.
A nyolcadliteres mókagéphez – amit akár hiszel akár nem, a hónod alá is csaphatsz, és erről videófelvételes bizonyítékunk is van – az oldalkocsi eddig hiánycikk volt. Pedig egy buligépről van szó. Annyira, de annyira adja magát, hogy valahova lehessen pakolni a sört…
Az Industrial Moto azonban elébe ment a problémának. Jobb később, mint soha, ugye? Csupán egy apró hiba akad a történetben: 1600 zöldhasú, amerikai pénzt kérnek egy ilyen holmiért.
Azaz majd félmillió forintnyi zsetont. Na de hogyan is van az a mondás az éppen extrémen ideillő majommal és a banánnal?
Az oldalkocsi gyártója azt ígéri, hogy a kiegészítő eszközt gyerekjáték felszerelni és eltávolítani. A GUS névre hallgató holmi alapvetően egy nem túl kényelmes üléssel jön ki, de az szintén egyszerűen eltávolítható, a helyét pedig hasznos csomagszállító térként hasznosíthatjuk. Egyszerűen lehetetlen nem imádni…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »