Az idei tavaszra motoros szempontból igazán nem lehet panaszunk. Hétvégente úgy süt a nap, hogy lazán a szekrényben hagyhatod az aláöltözőt, valamint a szél sem akar feltétlenül lefújni az útról. Mit akarhatunk még? Ez már maga a paradicsom! Éppen ezért könnyen meglehet, hogy már letudtad a kötelező tavaszi Dobogókő menetet, és remélhetőleg a Bajna-Héreg ringről is épségben értél haza. Ilyenkor jön az agyalás, amikor felteszed a kérdést, hogy hová gurulj legközelebb? Ha nincs egy haverod, aki megmentő tervekkel állna elő most szombatra, akkor nekünk van egy remek ötletünk. Kösd össze a jót a hasznossal, menj el kanyarogni a Mátrába és egyúttal segíts a Bátor Tábornak!
Kétség sem férhet ahhoz, hogy motorozni a világ egyik legjobb dolga. A segítséget egy kiadós Mátrázással összekötni így nyilvánvalóan remek időtöltésnek ígérkezik. Ezen gondolat mentén született meg a kezdeményezés, hogy gurulj, és ezzel egy időben adj valamit hozzá a daganatos, valamint súlyosan beteg gyermekek táboroztatásához. A szervezők nem kívánnak okosabbak lenni a Bátor Tábor vezetőinél, akik pontosan tudják, hogy mire van szükségük. Az adományozásra tehát ezúttal pénz formájában van szükség.
A hatvani gyülekezési helyen szolgálatba állítanak egy lezárt dobozt, ahová onnantól kezdve a túra végéig van lehetőség bedobni egy olyan összeget, amit mindenki maga határoz meg az aktuális lehetőségeihez mérten. A doboz tartalmát pedig úgy ahogy van átadják a Bátor Tábornak, hogy azt arra fordítsák, amire szükséges.
Fontos kiemelni, hogy a Mátrába mindenki számára kényelmes, ismerkedős tempóban vonul fel a menet. Nincs előzgetés, nincs cikázás és az egykeróval is várj egy kicsit – ez most nem erről szól. Ugyanakkor kérik a szervezők, hogy a túratempó megtartása érdekében a motorod érje el a legalább 125 köbcentiméteres hengerűrtartalmat, valamint a 20 lóerős teljesítményt. A többi tudnivalóért kérlek keresd fel a gurulásra rittyentett Facebook eseményt!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »