A Nolangroup bemutatta az új, prémium bukósisakját, az X-lite X903 Ultra Carbont. A bukó azoknak a túramotorosoknak készült, akiket nem hagynak hidegen a technikai újítások, és ragaszkodnak a prémium minőséghez.
Az első dolog, amit észre fogsz venni, az az anyaghasználat. A külső héj szénszálas műanyagból készült. Ennek a technológiának köszönhetően, az X903 Ultra Carbon 110 grammal könnyebb lett az alapmodellhez képest.
Mindemellett a sisak kiváló aerodinamikája garantálja, hogy a bukó a hosszabb túrák esetében is kényelmes marad, és a nyakad sokáig nem fog elfáradni.
Az új “Carbon Fitting Racing Experience” technológia révén a bukón belül nem marad meg a pára. A bélés pedig könnyen eltávolítható és mosható. Arról se feledkezzünk meg, hogy a “Liner Position Control” egy másik újdonság, ami még élhetőbbé teszi az utazást. Segítségével a bélés állítható és személyre szabható. Azaz a bélést a fejformádhoz igazíthatod, ami elég komoly feature, tekintve azt, hogy mindannyian más és más fejszerkezetet nyertünk el magunknak a genetikai lottón.
A NERS rendszernek köszönhetően vészhelyzetekben az arcpárnák pillanatok alatt kioldhatók és eltávolíthatók, miközben a sisak a motoros fején marad. Az arcpárnákat egyszerűen és gyorsan átrendezheted, így nem kell aggódnod, ha szemüveges vagy – hiszen az is elfér.
A Nolan egyik legérdekesebb újítása a plexi körül keresendő: az új MVA rendszer segít a plexi eltávolításában. A mágneseknek köszönhetően a mechanika majdnem önműködő. A mágnesek olyan pontosan váltanak egyik állásból a másikba, hogy emiatt egy nagyobb Pinlock páramentes lencse is befér az X903-asba. Ez azt jelenti, hogy a perifériákon jobb tömítést kapott, ezáltal kevesebb esővíz jut be a sisakodba. Mindemellett a hatékonyabb szigetelés hozzájárul az alacsonyabb zajszinthez is. Az ultraszéles plexi széles látószöget biztosít, ami csökkenti a balesetek kockázatát. Az X-Lite 903 Ultra Carbont 167.500.- forintért szerezheted meg a hivatalos magyarországi forgalmazó, az EuroMotor üzletében.
Támogatott tartalom
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »