Mókagyárak: Benelli TNT125 és Keeway Monkey 50 teszt

Új motor teszt
2019. március 19., kedd - Macko

Mindkét masina egy-egy ismert japán típus "reinkarnációja". A Monkey csak a buliról szól, a TNT125 viszont meglepően jól használható motor lett.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

9 év, 100 000 km – Suzuki GSX 650F használtmotor teszt

Használt motor teszt

Cimkék: , , , , , , , , , , , ,

Előző bejegyzés

Motorozási technikák sorozat, 12. rész: Állítsd fel!

2019. március 16., szombat
Motorozási technikák

Következő bejegyzés

A variálhatóság csúcsa: Nolan N70-2 X bukósisak teszt

2019. március 21., csütörtök
Bukósisak bemutató

Ezeket olvastad már?

9 év, 100 000 km – Suzuki GSX 650F használtmotor teszt

Mit tud egy 650-es sporttúra motor, hogyan bizonyított ennyi éven és kilométeren keresztül? Videós használtmotor-tesztünkből kiderül.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Legyél te is Űrdongó: Astone Elektron bukósisak menetpróba

2019. április 22., hétfő

Az Astone Elektron nem elsősorban a hosszú távú túrázásra lett tervezve, de vagány külseje mellett meglepően jónak tűnt motoron kipróbálva is.

Elolvasom »
Termékbemutató

Mi a jobb városban? E-bike, 50-es robogó vagy nagymotor?

2019. április 15., hétfő

A legsűrűbb budapesti forgalomban próbáltuk ki, hogy egy Benelli Achle E-bike, egy Keeway Zahara 50 robogó vagy egy Benelli TRK502 gyorsabb-e?

Elolvasom »
Városi közlekedés

Amikor megjavul a váltó egy egyszerű olajcsere nyomán

2019. április 12., péntek

Saját BMW F800GS-em közel két éves nyűgjét sikerült meggyógyítani. Pedig mechanikailag nem nyúltunk a motorhoz, csak egy olajcsere történt...

Elolvasom »
Technika

Hirdetés