Két dolog jut a hazai motoros eszébe, ha meglátja a Baja feliratot. Az egyik a Duna mentén lévő halászlé főváros, a másik pedig a mexikói határ közelében tartott off-road verseny. Ez utóbbin a kategória kírásoknak megfelelő, agyontákolt versenyautókkal, valamint terepezésre alkalmas, brutál enduró motorokkal szoktak indulni. Na meg ez a fickó, aki szerint a megfelelő szerszám egy ilyen versenyen is az ezres Gixer.

A Baja 500-ra a versenyzők többnyire hosszú rugóúttal rendelkező, alacsony tömegközéppontú, bütykös gumis célgépekkel érkeznek. A portugál Ricardo Domingos viszont bevállalta, hogy stílusosan indul, akár annak az árán is, hogy nem az ő motorja lesz a legélesebb kés a fiókban. Úgy gondolta, hogy az élvezetes motorozáshoz elég lesz neki megfelelő gumit pattintani a Gixire, valamint felrakni egy a gyárinál magasabb és szélesebb kormányt.
Ezen felül információink szerint csupán az ECU-ban hangolták a motorbeállításokat kicsit másképpen és a futóművön változtattak. Ezek után a fickó elment, jól érezte magát és szépen begurult utolsónak, vagy kiesett hamarabb – gondolhatnád. De nem ez történt. Ó apám, de mennyire, hogy nem!
Ricardo Domingosnak volt bőr a képén, és a terepverseny 70 amatőr kategóriás indulója közül beért a 24. helyen. Azaz megvert 46 olyan csávót a 2018-as Baja 500-on, aki a versenyre megfelelő géppel érkezett. Egyszerűen imádjuk a fazont!

Cimkék:
Valóban felfoghatatlan katasztrófa történt ma hajnalban Jerezben. A hivatalos közös teszt két napja között tűz ütött ki a MotoE boxutcájában.
Elolvasom »Kész szerencse, hogy egy olyan csodálatos világban élünk, ahol olyan videókkal üthetjük el az időt, amilyen a Moto Guzzi V85 TT-hez is készült.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »