Két dolog jut a hazai motoros eszébe, ha meglátja a Baja feliratot. Az egyik a Duna mentén lévő halászlé főváros, a másik pedig a mexikói határ közelében tartott off-road verseny. Ez utóbbin a kategória kírásoknak megfelelő, agyontákolt versenyautókkal, valamint terepezésre alkalmas, brutál enduró motorokkal szoktak indulni. Na meg ez a fickó, aki szerint a megfelelő szerszám egy ilyen versenyen is az ezres Gixer.
A Baja 500-ra a versenyzők többnyire hosszú rugóúttal rendelkező, alacsony tömegközéppontú, bütykös gumis célgépekkel érkeznek. A portugál Ricardo Domingos viszont bevállalta, hogy stílusosan indul, akár annak az árán is, hogy nem az ő motorja lesz a legélesebb kés a fiókban. Úgy gondolta, hogy az élvezetes motorozáshoz elég lesz neki megfelelő gumit pattintani a Gixire, valamint felrakni egy a gyárinál magasabb és szélesebb kormányt.
Ezen felül információink szerint csupán az ECU-ban hangolták a motorbeállításokat kicsit másképpen és a futóművön változtattak. Ezek után a fickó elment, jól érezte magát és szépen begurult utolsónak, vagy kiesett hamarabb – gondolhatnád. De nem ez történt. Ó apám, de mennyire, hogy nem!
Ricardo Domingosnak volt bőr a képén, és a terepverseny 70 amatőr kategóriás indulója közül beért a 24. helyen. Azaz megvert 46 olyan csávót a 2018-as Baja 500-on, aki a versenyre megfelelő géppel érkezett. Egyszerűen imádjuk a fazont!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »